Böcker jag läser






Samt Abela, en bok vars bild jag inte hittar.

Fatta eld är fortsättingen på Hungerspelen, en bok vars recension snart dyker upp.
Levande musik är, som det står, en roma om skivvärlden. Imp(människa), Cliff(troll) och Glud(dvärg) bildar ett pand efter att Imp hittat en mysiskt gittar... Tillsammans får de i princip världen(Ridcullys värld) att gå under.
Playing with fire hittade jag inte framsidan på svenska till, en lek med elden heter den i alla fall. Fristående fortsättning på en bok vars namn jag inte riktigt vet. Jag tror att den bara heter Skulduggery Pleasant i alla fall. Boken handlar om ett välklätt, smidigt skelett som är agent/elementmagiker och hans lärling.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0