En simssaga

Välkommen till The prison. Ett fängelse med klass. Rättar sagt, 4 frysar, 6 simmar, den sista överlevande vinner. Det är en tävling på liv och död. Vinnaren få huset och ett bättre liv, med vår kära programledare förstås.
Huset har 5 sängar varav en dubbelsäng, 3-4 badrum varav ett inte fungerar. Ett kök.
"Mitt namn är Archel Brown och jag är programledare här på The Prison! Det är jag som anordnar situationer, ringer liemannen och får bo kvar med vinnaren. Den här serien handlar inte så mycket om mig utan om alla andra."


Blev kort, kommer snart mer.

Kommentarer
Postat av: Renée / BD

Vilken häftig idé du kommit på. ._.

Måste följa den. 8D

2010-02-23 @ 20:24:35
Postat av: Renée / Badboll

Vilken häftig idé. (Kom inte mitt sådant kommentar med? o.o) Måste läsa den. :3

2010-02-23 @ 20:51:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0