Jag är en idiot.

Vem, förutom jag, kommer på iden att gå i skogen när det är snö över knäna på en? Jag och Michan gick tipspromenaden för Hestrafors. Hon vann TVÅ gånger på bingon, faast jag fick den ena vinsten så det var bra. Där mötte jag två av mina mostrar. Sen tog vi lotter och jag vann 2/4 gånger, det blev 105 spänn sammanlagt, med tanke på att jag hade med mig 10 kr som morsan gett mig var det bra. Jag tjänade alltså 115 idag eftersom det blev en tia över. Eftersom pappa inte svarade i telefonen gick vi hem, strax efter vi gått åt olika håll fick jag den strålande iden. Mina byxor var rätt blöta. När jag äntligen kom hem bytte jag till andra byxor och sen tittade jag på ett program om filmtrick på Discovery Science.
Fick en skjorta av mamma förut, blå, grå, beige.
Hoppade från ett hustak igår, bild kommer kanske upp. Fick i alla fall färgat papper och en konstig bh.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0