Planer

Dåligt uppdaterat, igen! Ska till Universeum imorgon i alla fall, ska bli kul. Ska nog på annat med när vi ändå är i Göteborg. Fick biljetter till Universeum när jag var på fokusgrupp förra året. Ska på läger i helgen och träffa Sigrid, Elin och Ellen. Har inte hört av Elin på hur länge som helst. Ska bli roligt att träffa henne igen. Och så ska ju våran favoritledare Johan vara där, han är cool. Har även bokat ett läger i april. En workshop med bl.a. afrikansk dans, spa och movie-making. Själv har jag valt överlevnadskurs, det står inte vad man ska överleva men jag antar att det är skogen. Kan vara bra och veta när man bor mitt i den. Annat som är bra att veta:
  • Ät inte röda svampar.
  • Följ inte viltstigar om du inte hör vatten.
  • Följ inte efter nakna män med fioler.
  • Eller kvinnor med hål i ryggen eller rävsvans.
  • Spring när du ser en älg.
  • Ha mobilen med och leta teckning.
Dagens låt:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0