Karaktärerna

Tävlande 1 & två
Till vänster, Rachel(Har inte med Archel att göra, olyckligt sammanträffande bara.) Roth, magiker och boknörd.
Till höger, Plague. En mentalpatient som...ni vill inte veta.
Mikael Carlsson, blivande doktor och extremt ofrivillig deltagare (Jag är Simsalabim, deras bestämmande gud. Allt är mitt fel.). "Jag är här för att vinna" är Mikaels kommentar. (Antingen är han nedladdad eller så har jag gjort honom i Body shop, omöjligt att avgöra.)
Emma Lundgren (Min bästis, som kommer döda mig om hon får reda på det här...). Inte helt och hållet Emma dock, min har inga fräknar och sminkar sig inte så starkt, dessutom är hon inte vuxen. Emma är omtänksam och även hon fullständigt ofrivillig.
Nathalie, en kreativ, blyg tjej som inte har en aning om vad hon gör här. Hon pluggar och jobbar i en goth-butik vanligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0