Random

Är det någon annan som kan lyssna på hög musik och nästan gråta för att man har möjligheten att höra den? Jag vet att jag är konstig men det kändes så nyss. Lie after you med Daughtry är låten som utsatt.

På tal om musik blev jag tipsad av en annan blogg(Stardollzerosv) om en musik-tjänst som är bättre än Spotify. Fler låtar, fler skivor, behöver inte ladda ner något, inga reklampauser mellan låtarna och ja...det är helt enkelt väldigt bra.
GrooveShark är namnet. Testa det, ni kommer själva se hur bra det är.


Min lillebror och min gamla lärare/hans fritidsfröken ska tvinga med mig på julgransplundring på skolan... Om vi hinner, ska nämligen få en matleverans också och den kommer antagligen en timme före eller efter festen börjat. Någon vuxen får väl stanna hemma, bara jag slipper, måste diska i så fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0